Saturday, January 26, 2013

DEAR FAITIN NABIHAH :)



FATINABIHAHALMAH :D
ingat tak , aku suka tulis nama ang macam ni kan ?
sebab apa ?
sebab COMEL !! :P

haha . tetiba rasa nak buat entry pasal ang :)
FATIN NABIHAH HALMAH
macam macam benda yang aku banyak buat dengan dia :)
time form 2 , dancers dengan dia , sampai ke PULAU TUBA :) *aku still ada pic tu semua*
dengan alai semua tu . BBQ malam malam , dok tepi pantai :)

 BBQ tepi pantai :)

time form 3 , still pasal dancers , dia pujuk aku gilagila punya suruh join dancers . but time tu aku ada problem sikit , so tak dapatlah aku join :)

time form 4 , dancers jugak . gila gila punya :D HAC punya pasal , dewan baru tu dah jadi macam rumah . trainingggg ja kerja . haiyaa :P and ingat lagi posing with dancers lain kat bilik belakang tu . macam macam gaya ada . and i still have that pictures ! :') mathematics olympiad , balik rumah madihah time raya haji , hang out , macam macam lahh :)

 time rest after training :) banyak lagi pic . tapi semua tuu %#$*@&@#% :D *if you know what I mean :D


lepak kat Sungai Petani after Mathematics Olympiad :)

 a day before Aidiladha . hang out penang : me , madihah and nabihah :)

fatinabihah : shopping for barangbarang sekolah : perlis

and time form 5 ni lah banyak sikit . satu kelas , duduk sebelah pulak tu ! dancers , twinning program singapore and macam macam lahh :)
kat kelas , jiran aku yang sangat comel , ada ja benda dia nak buat . and i like her style !
*jiran dalam kelas*
so sorry banyak menyusahkan ang , copy kerja ang bila aku tak siap homework and bila aku dah malas sangat nak fikir pasal homework , aku buat macam tempat ang , tempat aku jugak . ikut suka ja nak bubuh buku kat mana . kat tengah tengah antara meja aku dengan ang , buku kita tinggi macam KLCC tapi buat donno je . haha . kat dinding belakang tempat duduk kita tu , bertimbun buku kita . and aku bubuh ja ikud suka aku . then time nak cari paper , baru serabut nak cari . kan kan :P rindu semua tuu . rindu with biha and norli :')
makan ja time kelas . first keluarkan makanan aku . habis ja makanan aku , bukak makanan biha pulak , thenn habis , barulah pau norli punya :D rindu nak pau biha dengan norli makanan koop korang tu :P after rehat ada ja aku nak pau korang kan . kihkih :D but thankyou and sorry for semua tu :P
and ingat tak time before kita pergi singapore tu . struggle gila buat homework , siapkan homework . memang tak bising lah time tu . khusyuk gila buat homework . haha . sumpah lawak gila bile ingat balik . sebab kita tak pernahpernah nak struggle siapkan homework , tetiba minggu tu memang struggle gila :D
thankyou jugak sebab layan perangai aku ni yang entah pape , pemalas nak haram :P , urut aku time aku tak larat gila nak bukak mata *lagilagi time biology and sejarah* and macam macam lagi lahh . thankyou soooo much ! :')
thankyou for being my friend okay . sayanggg ang sangatsangat ! :)




sebenarnya aku tengok pic pic yang ada dalam phone aku , and aku jumpa banyak sangat pic dia ni dalam fon aku . then tetiba aku dapat idea nak tulis entry pasal dia memandangkan , pic pic tu dia tak bagi aku post kat facebook :) thats why lah aku nak tulis entry ni . hihi



before tu ,
FATINABIHAH , nak mintak kebenaran ni , aku nak upload pic pic ang dalam ni tau . hihi , jangan marah
*kalau hang marah pun kisah apa aku aku dah bubuh dah kehkeh*



betapa happynya muka dia bila done with her additional mathematics folio :)

biasalah budak cekang , waktu mathematics cikgu rohaya bagi paper latihan , siap ja terus tido :D

in physics lab during physics class :)

ni time bila ntah . tak ingat lahh :( but yang sure , kat bilik persidangan with her AKMAL AFFENDI :D
*kau tak bg aku upload kat fb , aku bubuh kat sini :D*

and last , kat singapore ! :) atas bumbung , posing sakan kau ye :)


AND , FOR THE LAST :)





No comments:

ALL RIGHT RESERVED BY KHOIRUN ANNISYAK