Saturday, March 12, 2011

sport's day :)




emmm . lamanya hoi ta update blog ni . da berhabuk dah . busy nakmampuih kalah orang nak amek spm . kah !



hari rabu before ni , sport's day kat sekolah . this year punya sport's day sumpah takbest gilos . ta semeriah last year . sport's day this year dahlah takda khemah . pengetua tak bagi buat sebab dia kata buli adikadik laa . bnyk smpah laa . mende tah *sigh

.................................................

sport's day yang takkan aku lupakan . kah ! :D
haha . this year sport's day dalam TOILET
hahahahaha
*hahahaha khoirun annisyak iz sooo jahat*
first tu , aku and kawan aku sorang ni DIPAKSA masuk acara 4x400m
haha . memang lawak . pny la tamao masuk , kami dok dalam toilet tuu sampai la acara tu start
sumpah macam nak lemas . dah la lama
*padan muka diri sendiri yang cari pasal*
nasib baiklah tak kantoi dengan sesapa
lelagi dengan senior haha maaflah eh hakak senior kikiki
kalao takkk , haih taktau nak kata apaa
keluar ja dari toilet , aku nampak kaawn aku tengah lari
* menggantikan aku dan kawan aku yang sorang lagi
kesian aku tengok diorang . bersalah pulak kat diorang
habishabis tu terus kena ceramah sebab menghilangkan diri kahkah



to meg : hang jangan tak ingat benda ni nah kikiki



15 comments:

Fakhrul1409 said...

yeah!! i like sports day!

:: nYsA :: said...

haha . me tooo :DD
* muka tak ikhlas =.='

Anonymous said...

ptol la ang x hilang..
haha

:: nYsA :: said...

haha . nmpk sgt ke aku hlang ? :D

Anonymous said...

hey..mane pegi semangat kesukanan?
ni la masalah budak2 sekarang..selalu nak elakkan sport..macam mana rakyat malaysia nak sihat? =____="

:: nYsA :: said...

acara ni sbb paksaan . sbb 2 kmi lri
dah la bgtaw pagi b4 sukan 2 . x prpare pape lgsung . sbb 2 kmi bt cmtu ==

Along Usop said...

ahahahah.. lari dari bertanding??

kenape la dibuat keje tu.. hahahaha.. =p

taufiq helios said...

TH jenjalan baca belog kamu :)

sarah mohamad said...

dulu masa sekolah tak suka sports day. selalu nya ponteng je. hihi

... said...

as salam..
adoi..
lain kali, join ya dik~
bagus untuk kesihatan

;)

duk dalam toilet tak bagus.
bagi hidung rasa

huhuhu je

=p

follow adik~

mai dtang terjah saya pula

ben ashaari blogger ikut negeri

nak kongsikan :

internet lambat dan selalu disconnect, sila rujuk sini

:: nYsA :: said...

haha . lgi pown ade sbb ta join acara tu :)

azizal_stsetia said...

sob kunjungi blog saya ya :)

soft-17.blogspot.com

aey_man ^_^ said...

mlaih btoi ampa nie..
xtaw nk kta pa..

:: nYsA :: said...

haha . sibukkk
bia laaa :DD
ang tu pn 2 x 5 jaa

aTi HiNaTa... said...

amboi cici..hahah...x bek taw wat cam tu..
tpi lam toilet gak ampa nak dok...
g la tmpt len...hmm....hahah..

ALL RIGHT RESERVED BY KHOIRUN ANNISYAK